• Implanty – nie takie straszne jak je malują!

Jeśli rozważasz wszczepienie implantów, ale wahasz się ze względu na przekonania, jakie panują na ich temat, przeczytaj poniższy artykuł, który obala najpopularniejsze mity dotyczące tej metody leczenia. Implanty są najbardziej estetyczną metodą uzupełniania ubytków w uzębieniu. Nie warto zniechęcać się tylko na podstawie mitów – dlatego też postanowiliśmy pokrótce opisać, dlaczego te przekonania są błędne.

• Mit numer 1 – zakładanie implantów boli. Oczywiście nie jest to prawda, a żeby się o tym przekonać, wystarczy spojrzeć na cały arsenał środków znieczulających, których dla komfortu pacjenta może użyć lekarz dentysta podczas zabiegu.

• Mit numer 2 - implanty powodują dyskomfort, a nawet ból głowy. Żadne badania nie potwierdziły związku implantów z bólem głowy. Oczywiście niekiedy się on pojawia, ale wynika z innych problemów medycznych, które powinny być zdiagnozowane u pacjenta.

• Mit numer 3 – nie opłaca się mieć implantów, bo są zbyt drogie. Faktem jest, że kosztują więcej niż np. korony czy mosty. Ale kolejnym faktem jest to, że są też dużo bardziej trwałe – są więc inwestycją na długie lata i choćby dlatego ich wszczepienie jest dużo bardziej opłacalne.

• Mit numer 4 – istnieje duża szansa, że się nie przyjmą. Statystyki wskazują, że w 95% przypadków zabieg wszczepienia implantów kończy się sukcesem. Nie przyjmują się one jedynie u bardzo niewielkiej liczby pacjentów – w ich przypadku przyczyną może być np. niewystarczająco gruba i gęsta kość szczęki.

• Mit numer 5 – implanty wymagają szczególnej pielęgnacji. Prawdą jest, że wymagają pielęgnacji dokładnie takiej samej jak naturalne zęby – to znaczy codziennego szczotkowania i nitkowania oraz regularnych wizyt kontrolnych u dentysty.

Ząbki – implanty, które odmienią Twój uśmiech!

Zachęcamy do skorzystania z tego zabiegu w Ząbkach!

Jeśli pomimo powyższych argumentów wciąż jeszcze się wahasz, także odwiedź nasz gabinet. Pracujący tam dentyści opowiedzą Ci więcej o implantach, przedstawią dokładniej procedurę ich wszczepiania i uspokoją Twój niepokój. Zapraszamy!